Оголошуємо відкритою вакансію спеціаліста відділу обслуговування клієнтів (м. Київ).

 

Основні вимоги:

* вища освіта (готові розглядати студентів 4-5 курсів);

* бажаний досвід роботи оператором call-center, у компаніях по прийому замовлень від торгових точок чи роздрібних мереж (готові розглядати без досвіду);

* готовність працювати з широким асортиментом продукції;

* навички ділового спілкування, стійкість до стресових ситуацій, здібність до швидкого навчання;

* Microsoft Office - вневнений користувач;

Основні обов'язки:

* прийняття та опрацювання замовлень;

* аналіз, створення запасу та контроль залишків продукції;

* вирішення проблем при прийнятті продукції у клієнтів;

* опрацювання договорів VIP-клієнтів та дистрибуторів.

Ми пропонуємо:

* Офіційне працевлаштування;

* Медичне страхування;

* Можливість професійного розвитку.

Будь ласка, надсилайте резюме в департамент персоналу на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. В темі листа просимо вказати «Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів».

У випадку запитань, телефонуйте за номером 067 414 29 54.

 

Актуально

Загальна статистика подачі документів Вівторок, 18 липня 2017
Загальна статистика подачі документів на ОКР "Бакалавр" станом на...

Контактна інформація

Телефон
(044) 287-94-40, (044) 289-50-52,
(044) 287-96-35 (заочний деканат)
Адреса
01601, м. Київ, вул. Володимирська 66, корп.“А”, ауд. “А-430”
Пошук на карті